Jellemzők
Cikkszám:
32272
Szerkesztő: Gosztonyi Csaba
Kiadás helye, éve: Bp, 2002
Kiadó: Geomédia
Kötés: kiadói egészvászon borítóval
Oldalszám: 385
Állapot: 

A Nagy Kreatív Könyv, a reklámszakma évkönyve hetedik alkalommal mutatja be a magyarországi reklámtermés tetemes részét. E reprezentatív albumban kreatív-, grafikai- és designügynökségek, fotós- és webes műhelyek, rendezvényszervező cégek jelentetik meg legjobb munkáikat. A munkák mellett az évkönyv a kreativitás számos fontos versenyét is bemutatja, és az azokon résztvevő ügynökségek ötleteit méltatja. A Nagy Kreatív Könyv hasznos munkaeszköz mind a hirdetői, mind a reklámkészítő szektor szereplői számára. Segítséget nyújt a hirdetői oldal marketingszakembereinek abban, hogy leendő partnereiket munkáik alapján ítélhessék meg, és a kampányokon, arculati terveken keresztül képet kapjanak a magyarországi kreativitás helyzetéről.

Vásárlás
Ár:2 000 Ft